ФотоІнформаціяКлас
Годжа Марина Петрівна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою:
Розвиток соціальних і комунікативних навичок учнів у класі з інклюзивною формою навчання
1-Б
Гуменюк Анна Валеріївна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою:
Використання дидактичних ігор під час роботи з дітьми з ООП
1-В
Возняк Юлія Юріївна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою: Формування навичок саморегуляції у дітей під час навчання
2-Б
Яцура Катерина Олександрівна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою: Сучасні освітні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
2-В
Штефюк Аліна Юріївна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою: Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами у шкільному просторі
2-Г
Беженар Віталіна Сергіївна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою: Оптимізація спільного навчання дітей з різними можливостями
3-Б
Перетяпко-Захаропулу Юлія Дмитрівна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою: Активізація роботи мозку дитини під час навчання за допомогою вправ та ігор
5-А
Рачук Святослав Ярославович
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою: Розвиток та формування мотивації до навчання у дітей з особливими освітніми потребами
6-Б
Туряниця Світлана Михайлівна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою: Формування комунікативних компетенції учнів з особливими освітніми потребами
7-В
Кобилюк Ірина Миколаївна
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою:
Забезпечення особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу для учениці з особливими освітніми потребами
9-А
Корнійчук Вадим Ігорович
Асистент вчителя в інклюзивному класі, спеціаліст
Працює над методичною проблемою: Становлення особистості дитини в умовах сучасного розвитку суспільства, створення атмосфери безпеки і поваги в інклюзивному класі
5-Б