Інформаційні та електронні платформи, які використовує заклад для дистанційного навчання

В умовах переходу на формат онлайн-навчання виникла потреба використання засобів з функціями групових чатів, дзвінків та конференцій. Одним з інструментів, найбільш пристосованих для навчання та зручних у використанні, є програма Zoom та Google Meet, які активно використовуються Чернівецькою ЗОШ №11 і є основними в дистанційному навчанні учнів закладу.

Zoomце сервіс для організації онлайн-занять та веб-семінарів (вебінарів).

Можливості Zoom:

  • проведення онлайн-занять з відео високої якості та можливістю участі до 100 користувачів (у безкоштовній версії заняття може тривати не довше 40 хвилин);
  • функція демонстрації матеріалів на робочому столі ПК під час занять і семінарів;
  • планування занять заздалегідь і можливість запрошувати учасників;
  • запис занять за участі учнів і особистих звернень;
  • організація загальних і приватних чатів для листування та обміну матеріалами.

Переваги Google Meet:

  •  організація відеозустрічей, онлайн-занять зі студентами і слухачами;
  • у зустрічі можуть одночасно брати участь до 150 користувачів;
  • заняття може тривати безперервно до 300 годин – на відміну від Zoom, де заняття може тривати не довше 40 хвилин;
  • є можливість демонстрації матеріалів на робочому столі ПК під час занять і семінарів: під час зустрічі можна надати доступ до свого екрану, щоб показати презентації або іншу інформацію на робочому столі;
  • планування занять заздалегідь та прив’язка до гугл-календаря;
  • синхронізація запланованих занять виконується автоматично на всіх пристроях, тому почати зустріч можна на комп’ютері, а закінчити – на іншому пристрої, наприклад, телефоні;
  • запис занять зі збереженням відео на Google Диск;
  • приєднуватися можна як через браузер, так і через додаток для Android або iOS.

Як додаткові сервіси у закладі використовуються Padlet.com та  Google Classroom

Padlet.com –  це віртуальна дошка, на якій можна розміщувати окремі плитки-дописи з текстовою інформацією, гіперпосиланнями, зображеннями, прикріплювати файли, аудіо-, відеозаписи. Можна ввімкнути режим коментування, у якому учні зможуть навіть додавати виконані роботи. Однак така організація взаємодії може бути доцільною в межах уроків одного класу або кількох класів на нетривалий період, оскільки доступний простір швидко захаращується. Крім того, у безкоштовному обліковому записі доступні лише три віртуальні дошки. Водночас, це може бути зручною точкою для інформування та оперативних оголошень.

Google Classroom – це один із сервісів Google, призначений для створення віртуальних класів. На цій платформі вчитель може організувати роботу з кількома курсами, розподілити завдання, у тому числі індивідуальні. Також платформа дає змогу перевіряти завдання й оцінювати їх.

Платформа надає можливості:

  • створити свій клас;
  • організувати запис учнів на курс;
  • ділитися з учнями необхідним навчальним матеріалом;
  • запропонувати завдання для учнів;
  • оцінювати завдання учнів і стежити за їхнім прогресом;
  • організувати спілкування учнів.